Valresultat for Skjåk kommune 2023

bilde av vallokalet i kommunestyresalen - Klikk for stort bildeArkivfoto- Vallokale i kommunestyresalen Skjåk kommune

Valresultat i Skjåk

Her kan du sjå partifordeling, mandat og lese protokollen for Skjåk kommune.  Gå også inn på valgresultater.no for dei offisielle valresultata for Skjåk kommune og resten av landet. Frammøteprosent i Skjåk ved årets val var på 65,6 prosent. Totalt 1 152 opptalte stemmesetlar, og 754 førehandsrøysta.

Representantar til kommunestyret for perioden 2023–2027

2. Eva Therese Hyrve Bosmen
  3. Nils Henry Fosstuen

Valprotokoll for valstyret i Skjåk kommune ved Kommunestyrevalget 2023

Informasjon om valdeltaking og møtebok frå valstyret ved Kommunestyrevalget 2023 kan du sjå på vedlagt lenke (PDF, 193 kB)

Valprotokoll for valstyret i Skjåk kommune ved Fylkestingsvalget 2023

Informasjon om valdeltaking og møtebok frå valstyret ved Fylkestingsvalget 2023 kan du sjå her (PDF, 179 kB)

Kandidatstemmetall per parti

Her kan du sjå (PDF, 55 kB) kor mange personstemmer dei enkelte kandidatane fekk.