Ordførar takkar alle som stilte på ope landbruksmøte i Marlo 26. april.

Skjåk kommune

«Eg vil takke alle som stilte på ope landbruksmøte i Marlo den 26. april. Det kom inn mange forslag både på kortsiktig og langsiktige tiltak for landbruket.

Innspel og forslag vil bli handsama av hovudutval for Miljø og samfunnsutvikling i arbeidsmøte den 4. mai, utvalsmøte den 10.mai, og til slutt som vedtakssak i kommunestyre den 19.mai.

Vi oppfordrar alle gardbrukarar i Skjåk kommune om å ferdigstille våronn som tidlegare år, og bestille kunstgjødsel til neste slått.  Det vil blant anna bli ei kommunal kompensasjonsordning for auka pris på kunstgjødsel. Vi treng noko tid på å handsame saken slik at ordningane skal treffe best mogleg for dei som driv aktivt landbruk i vår kommune. Eg vil nytte høve til å ønskje lykke til med vidare våronn, lamming og årets vekstsesong!»

Helsing

Edel Kveen