Nye kommunalsjefar

Inger Helene Brandsar - Klikk for stort bildeInger Helene Brandsar Sigrun Eide Skjåk kommune har tilsett Roger Johansen og Inger Helene Brandsar i dei to ledige stillingane som har vore lyst ut.

Kommunalsjef for miljø- og samfunnsutvikling

Roger Johansen har takka ja til denne stillinga. Den utfløtte skjåkværeren kjem heim og tek til i stillinga i juli 2021. Johannes Alme held fram i stillinga fram til da.

Roger Johansen - Klikk for stort bildeRoger Johansen har takka ja til stillinga som kommunalsjef for miljø- og samfunnsutvikling i Skjåk kommune Bjørn Tore Ness, Namdalsavisa

Kommunalsjef for helse og omsorg

Inger Helene Brandsar har takka ja til denne stillinga som ho har vikariert i sidan midten av juni.

Inger Helene Brandsar - Klikk for stort bildeInger Helene Brandsar har takka ja til stillinga som kommunalsjef for helse og omsorg i Skjåk kommune Sigrun Eide