ÅRETS TV-AKSJON 2023 - m/resultater

TV-aksjonen NRK 2023 går til Redd Barnas arbeid for å hjelpe barn som er ramma av krig og konflikt. Det er Skjåk Friviljugsentral som er lokal arrangør, og som koordinerer folk til å gå med bøssene i Skjåk, og vi oppfordrar alle til å ta godt imot alle bøsseberarane på søndag!

ÅRETS TV-AKSJON 2023

Resultat frå årets TV-AKSJON:

• Totalt innsamlet: Kr 150 344,-
  • Rangering nasjonalt: 84. plass
  • Rangering i fylket: 12. plass
  • Bidrag pr. innbyggjar: Kr 70,03 pr. innbyggjar i kommunen.

Sjå alle resultat her

TV-aksjonen NRK 2023 går til Redd Barnas arbeid for å hjelpe barn som er ramma av krig og konflikt. Kvart sjette barn i verda veks opp i krig og konflikt, og det har aldri vore så mange barn på flukt som no. Årets TV-aksjon går til tiltak som gjer familiane, skulane og nærmiljøa tryggare for barn i Ukraina, Syria, Bangladesh, Sør-Sudan, Den demokratiske republikken Kongo og Norge.

• Les alt om   NRK TV-AKSJONEN (PDF, 3 MB)
  • Det er Skjåk Friviljugsentral som er lokal arrangør, og som koordinerer folk til å gå med bøssene i Skjåk søndag 22. oktober!

Skjåk kommune har gjeve kr 15 000,- til årets TV-aksjon!

Skjermdump av en plakat til årets tv-aksjon - Klikk for stort bilde Skjermdump av Diplom